/a>

Det närmar sig

   
 
Nu är det inte så lång tid kvar innan gymnasiearbetet ska vara klart. Det gör mig väldigt stressad för jag ligger flera veckor efter i min planering. Jag har faktiskt inte haft en enda fotografering till gymnasiearbetet än. Jag skulle ha haft en idag men den vart inte av. Tre eller fyra andra fotograferingar som har vart inplanderade har inte heller blivit av på grund av sjukdom och andra förhinder.
 
Från början var tanken att jag skulle få med lite olika årstider i bilderna men hösten är ju lite sent att få med nu, vinter vet jag inte om det blir något mer av och om våren hinner komma får väll tiden visa. Så det är lite synd men det är ju inte årstiderna som är det viktiga i bilderna så det löser sig endå! 

Postat av Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Jobbigt att inte fotograferingarna blivit av. Hoppas det löser sig :)

Fin bild :)

Svar: Det var lite jobbigt just då, men det löste sig och jag vart ganska nöjd med mitt gymnasiearbete trotts allt :)
Tack :)
Emma Deleryd

Datum: 2015-11-01 | Tid: 17:23:05
Blogg: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Skönt att det löste sig och att du blev nöjd :)

Datum: 2015-11-04 | Tid: 19:31:00
Blogg: http://blogg.anniesfotografier.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!