/a>

Promenad i månskenet

   
   Utrustning: Canon EOS 550D + EF 70-200mm f/4L USM
 
Det var fullmåne igår och jäklar vad fin den var. Jag var ute och gick en promenad med vår hund Charlie. Mitt ute i den vanligtvis becksvarta skogen så sken det upp på vissa ställen så pass mycket att jag kollade runt mig efter lyktstolpen som ljuset kom från men nej det fanns ingen där, det var månen som lös så starkt! Var tvungen att hämta kameran och gå ut igen för att ta några kort. Ville att man skulle se hur den lös upp så jag gjorde två exponeringar, en till månen och en till förgrunden sedan klistrade jag ihop dom. För att vara den första bilden jag har satt ihop så tycker jag att den vart ganska bra, eller vad tycker ni?

Postat av Hannah

FYFAAN VA COOOLT!!!!!!!!!!! :D

Svar: Åh, tackar! :D
Emma Deleryd

Datum: 2013-11-27 | Tid: 15:39:32



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!