/a>

Anorexia

   
   
 
Här är två olika redigeringar på en bild som jag tagit till en redovisning vi ska ha i skolan. Vi skulle på något sätt gestalta någonting som berör, då valde jag
och en klasskompis att fotografera bilder på temat anorexia. Kan inte riktigt bestämma mig för vilken redigering jag tycker bäst om, vilken tycker ni är finast?

Postat av Hanna Wretman

Jag tycker att den svart/vita visar skarpare "kanter" vilket gör att den ser mer extrem ut :)

Svar: Ja det är sant, men jag kan fortfarande inte bestämma vilken jag tycker mest om ^^
Emma Deleryd

Datum: 2014-03-20 | Tid: 13:54:31
Postat av Anonym

Jag tycker den övre bilden ger ett "mjukare" intryck & ger magen ett mer levande uttryck.
Kram från mamma

Svar: Okej! Jag tycker att den övre är mer "konstnärlig" :)kram
Emma Deleryd

Datum: 2014-03-20 | Tid: 22:52:14
Postat av KassandraPalma

jag tycker den bilden med färg, den beskriver mer och man bli faktiskt mer rörd utav den

Svar: jo, jag tycker också att den säger mer..! :)
Emma Deleryd

Datum: 2014-03-29 | Tid: 18:44:52
Blogg: http://kasssandra.blogg.se
Postat av Karin

personligen tycker jag att den övre ger mer verklighetskänsla.

Svar: Jag håller med dig :)
Emma Deleryd

Datum: 2014-04-17 | Tid: 10:33:39
Blogg: http://nattstad.se/karinhammarlund



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!