/a>

Back to school

   
   Utrustning: Canon EOS 550D + EF 50mm f/1,8 ll
 
Nu är det tillbaka till det normala som gäller, skolan började den här veckan. Jag har inte riktigt vant mig ännu kan inte sova på kvällarna och inte vakna på mornarna men det blir nog bättre så småning om, i alla fall kvällarna. Mornarna blir bara värre och värre för varje dag som går blir der jobbigare att ta sig upp ur sängen när klockan ringer eller vad säger ni?Bilden är från vår första fotolektion, det slutade med att jag hade tomat splasch från topp till tå. I pannan, i håret, på min nya skjorta, kameralinsen och mina vita skor. Men det är väll sånt man får ta om man leker med maten, vi fick alla ett gott skratt i alla fall! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!