/a>

Porträtt - Nystart

 
 Modell: Ida Andersson
 
Nu kommer min tolkning på fotogängets andra fotouppgift som denna månad är porträtt och nystart. Jag tänkte på nyårslöften och att börja träna och äta bättre är väll standard? Men efter en vecka eller två så har hälften redan hunnit bryta sina löften och det var det jag försökte gestalta i min bild. Själv så har jag inget nyårslöfte därmot så har jag med mig en lista hem från lägret jag skrev om tidigare med saker som jag ska försöka göra under 2014. 
Har du något nyårslöfte? 
 
Den här månaden så kommer vi i fotogänget ha ett plus som vi kallar det. Det kan vara ett fototips, en tävling eller något annat kul för er läsare så håll utkik! 
 
Klicka på namnen för att se hur de andra har tolkat månadens tema.  
Alma, Julia, Frida & Carola, Amanda, Linnea, Emma, Michelle, Celine, Magda, Julia, Emma och Magdalena.

Postat av Amanda [SPONTAN]

Gillar din tolkning! :)

Svar: Tack, din tolkning var härlig och bilden är riktigt bra! :)
Emma Deleryd

Datum: 2014-01-20 | Tid: 17:11:19
Blogg: http://spontan.blogg.se
Postat av Alma Bengtsson

Bra tolkning! :)

Svar: Tackar! :)
Emma Deleryd

Datum: 2014-01-20 | Tid: 20:16:01
Blogg: http://photoab.blogg.se/
Postat av Linnea, fotografier

Åh!! Haha det är ju verkligen så det är!!
Vad bra det blev :D

Svar: Ja men visst är det så! Tack du :)
Emma Deleryd

Datum: 2014-01-28 | Tid: 14:23:02
Blogg: http://phics.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!