/a>

Sommarminne

   
 

Äntligen så har vi kommit igång med fotogänget igen. För er som inte vet vad fotogänget är kan ni klicka här för att komma till ett inlägg där jag förklarar lite vad vi håller på med. Denna gång så är temat som rubriken säger sommarminne. Något som jag kommer minnas hela livet är resan jag, min bror och mormor gjorde i somras precis innan skolan började, det är därifrån bilden är. Kan ni gissa vart vi var med bilden som den enda ledtråden?

 

Klicka gärna in på de andra tjejernas bloggar och kolla på deras sommarminnen! Amanda Jona, Alma Bengtsson, Emma Lillsunde & Linnea Jansson.


Postat av Susanna Maria J

Vad kul! Vilken fräck bild :D

Svar: Tackar, vågar du dig på en gissning om vars den är tagen? ;)
Emma Deleryd

Datum: 2014-09-10 | Tid: 19:09:34
Blogg: http://oslofru.com/
Postat av Linnéa Thell Jansson

Vilken mäktig bild! Stirrade länge på den! Älskar hur de blir så fina kontraster och gillar trafikljuset i bilden!!

Svar: Åh tack så mycket! Kom du på vart den kan vara tagen? :)
Emma Deleryd

Datum: 2014-09-11 | Tid: 21:40:34
Blogg: http://linneajthell.blogg.se/
Postat av Anonym

Jag vet vart Ni var när Martin & jag var i Rom.... Fräck bild Emma! Kram mamma

Svar: Ja det vet du, tack mamma :) kram
Emma Deleryd

Datum: 2014-09-13 | Tid: 19:59:54
Postat av Jessica Högberg

Kan jag inte, men mycket härlig bild!

Svar: Man tackar!
Emma Deleryd

Datum: 2014-09-14 | Tid: 11:36:14
Blogg: http://lchftrollet.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!